آخ ببخشیــد باز جنسیتت را فراموش کــردم (!)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخ ببخشیــد باز جنسیتت را فراموش کــردم (!)
نویسنده : حامد یعقوبی
تاریخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392

1376844549256194_large.jpg

 

آهای دختـــر سرزمیــن من . .

آخ ببخشیــد باز جنسیتت را فراموش کــردم (!)

پســر سرزمیــن من ,

دیــروز مــردان غیــور سرزمینم مردانــه در میدان می جنگیدنــد . .

معلوم هست کجایــی خیلی وقت است تو را گم کرده ایم !

امروز داری توی آرایشگاه ها ابــرو بر میداری ، مو رنــگ میکنی ،

در جستجوی . . . هستــی (!)

اهای پســر سرزمیــن من . .

دختــران سرزمیــن من نیاز به مـَـردی دارند که محکم باشد ،

قــوی باشد در سختــی ها ،

در دشواری ها همراه و همیارشان باشــد

انقــدر قــوی و غیــور باشد

که همه دنیــا در برابرش کــم بیاورد . .

اهای پســر سرزمیــن من . . (!)

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین منجی...آخرین یار♥ و آدرس akharinyar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 248

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 144
:: بازدید ماه : 2142
:: بازدید سال : 5134
:: بازدید کلی : 310713

RSS

Powered By
loxblog.Com